من فقط چند دست لباس سایز صفر ویک خریدم
یه آغوشی
وسایل بزرگ سیسمونی هم مال بچه اولم هست
من هنوز ی تیکه هم نخریدم شوهرم میگه صبر کن ماه آخر میخریم
هر وقت پول داشته باشیم هیچی نخریدم جز چند دست لباس😭😭😭
من خریدم همون ۱۳ هفته همشو
الان دو برایر شده
فک کنم این وسط فقط منم ک کلا ۲ دست لباس گرفتم هنو هیچی ک هیچی 😂
من ۱۹ هفته بودم گرفتیم تموم شد
چون استراحتم، و قیمتا واقعا گرون میشه دم به دیقه
گرفتیم خیالمون راحت شد
من سیسمونی رو کامل خریدم یکم خورده ریز مونده
فقط منم که خریدم تموم شده؟😂😂
من به جز تختاشون بقیه رو خریدم
من خریدم
من بچه دوممه سیسمونی نیس ت ولی وسایل رو شروع کردم به خریدن
لباس تا حدودی خریدم
از طرفی چون سنگین میشم
کارای اساسی خونه رو هم شروع کردم دیگه اخراشم
موقع زایمان یک تمیز کاری ساده میکنم
منم هنوز هیچی نخریدم
من گذاشتم برا هفته های اخر که به بهونه اون راه برم
البته لباساشو و بعضی وسایلشو از ترکیه خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.