۵ پاسخ

من ۸روز تاخیرم تست روژان میزنم منفی چکار کنم

عالیه بر اساس روز تاخیریت

تستات متبت شد

جای نگرانی نیس

سلام عزیزم خوبه تو هفته های بالاتر بخاطر افزایش هورمون این عدد بیشتر هم میشه

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان مامان نخود مامان هفته هفتم بارداری
مامان دوتا نی نی مامان دوتا نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری