۸ پاسخ

سلام شما بتاتون رو تکرار کردین؟
منم مثل شمام

نه عزیزم خوبه مبارکت باشه ان شاءالله بسلامتی بیاد بغلت منم دعا کن ۲روز مونده به موعدم باردار باشم

کسی تا حالا هفته بارداریش با هفته سونو فرق داشته اینجا من رفتم باید هشت هفته باشم میگن شیشی

عزیزم میشه اولین رابطه و اخرین رابطه و تخمک گذاری این سیکلت رو بگی میخوام با خودم مقایسه کنم🤍
انشالله ک سالم باشه نینی و ب سلامتی دنیا بیاد

ن طبیعیع

منم یبار اینجور بودم چون کم بود دکتر بعد سه روز گف تکرار کنی و بعد سه روز باید دوبرابر بشه

۴۸ ساعت بعد تکرار کن ببین ۲برابر شده

نگران نباش لقاحت دور گرفته اولشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هشتم بارداری
مامان پسرقشنگم❤️ مامان پسرقشنگم❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخود مامان مامان نخود مامان هفته هفتم بارداری
مامان نبات مامان نبات هفته هشتم بارداری