به نظرتون این بتا برا ۵ هفته و ۶ روز کم نیست؟

تصویر
۸ پاسخ

خوبه

ن عزیزم بتا اصلا ربطی نداره دکترم گف
برای من ۳روز بعد ۶۰۰بود
همه میگفتن نگرفته ولی دوقلو شد

حالا روز و هفتش مهم نیست فقط از خارج از رحم بودن میترسم

من ۵۰۰۰بود ۷هفته بودم
احتمالا اشتباه حساب کردی هفته تو

آره
باید هفته ات بالاتر باشه

رفتی سونو که میدونی ۵هفته و ۶ روزته

اگه خارج از رحم بود چطو میبود عددش

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو سومی🩷🩷💙 مامان جوجو سومی🩷🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پناه💜 مامان پناه💜 هفته بیستم بارداری
مامان پسرم عمرم 🩵 مامان پسرم عمرم 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری