سلام عزیزان این بتا برای ۵ روز تاخیر کم نیست

تصویر
۶ پاسخ

من ۱۱ روز گذشت ۵۰۰ بود

نه عزیزم اصلا نگران بتا نباش منم همینطوری بودم رفتم سونو اول گفت فقط ساک تشکیل شده سونو دوم گفت جنین تشکیل شده قلب هنوز نه خیلی نگرانم دعا کنید در حقم قلبشم تشکیل بشه 🥺🥺

مبارک عزیزم

نه مبارکت خانومی

نرمال

نه لانه گزینیت دیر بوده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته دهم بارداری
مامان 🩵Mohammad مامان 🩵Mohammad هفته بیست‌وپنجم بارداری
منتظر فندق🌰 منتظر فندق🌰 قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نهم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته هفتم بارداری