خانوما این آزمایش بتا برای ۶ روز تاخیر کم نیست؟

تصویر
۷ پاسخ

نه خوبه مبارکه

نه والا

من ۷ روز تاخیر ۲۰۰ بود

مبارکه عزیزدلم❤️❤️اولا ک‌کم و زیادش مطرح نیس.دوما مال شما اوکیه حتی اگه کم ترین هم بود لقاح دیر گرفته بود مشکل خاصی نداره ک حساس بشی

من ۹ مهر آخرین پریودم بود ۱۲ آبان تیتر بتا دادم ۶۸ بود به چ چیزا اهمیت میدین😕😅 تازه من تکرارم نکردم بهم اینجا گفتن تکرار کن خارج رحمه فلانه

نه گلم خوبه عالیه

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان جوجو سومی🩷🩷💙 مامان جوجو سومی🩷🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرم عمرم 🩵 مامان پسرم عمرم 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته دهم بارداری
منتظر فندق🌰 منتظر فندق🌰 قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری