۵ پاسخ

مال من ازین ام کم بود

نه برای من ۲۵بود

منم همینطور بودم
لقاحت دیر گرفته
من وقتی رفتم سونو قلب ۷ هفته و ۶ روز بودم با پریود
ولی تو سونو ۶ هفته و ۱ روز بودم
بعد دیدم نگو اون موقع که ۵ هفته بودم بتام ۲۰۰ بوده اون موقع تازه ۳ هفته و ۲،۳ روزم بوده که من فک میکردم ۵ هفتمه😂
تو هم احتمالا ۳ یا ۴ هفتته و لقاحت دیر گرفته عزیزم

از رو سونو پنج هفته ای عزیز؟

نه عزیزم بتا هر ۴۸ ساعت دو برابر میشه خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هشتم بارداری
مامان Mehrsa 🩷🎀👸🏻 مامان Mehrsa 🩷🎀👸🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کامیار مامان کامیار روزهای ابتدایی تولد