خانوما بنظرتون با ۳۰روز تأخیر بتا ۲۰۰ خوبه ؟

۷ پاسخ

۳۰ روز؟

اگه لقاح دیرگرفته باشه آرع من بارداری دوسال پیش قبل پریود نزدیکی داشتم تا پریود بعدیم مثبت شد ولی من متاسفانه سقط کردم حتما سونو برو و دکتر زنان

خیلی کمه

نه کمه

انشالله ک خیره حتما برو دکتر همین الان

من دوروز قبل پریود ۲۵۰بوده چطور با ۳۰روژ تاخیر ۲۰۰

نه اصلا خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا مامان زهرا هفته دهم بارداری
مامان دخترم👨‍👩‍👧 مامان دخترم👨‍👩‍👧 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان اِویتا🥹🌸 مامان اِویتا🥹🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان 🩷دنیزو اِلیز🩷 مامان 🩷دنیزو اِلیز🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری