۱۳ پاسخ

من عدد بتام ۳۰۰۰بود یعنی چند قلوعه؟
فکر کنم ۲۰۰اوکی باشه

اره عزیزم برا منم ۱۰ روز تأخیر داشتم بتام ۲۰۰ بود

عزیزم بتا بیشتر از ۲۰۰نشون نمیده
‌بتا تیتراژ ک سن بارداری و رشد جنین با اعداد بالای۲۰۰نشون میده
باهم اشتباهشون نگیری

عزیزم لقاح دیر صورت گرفته همه مثه هم نیستن من یه دوستی دارم بعد یک ماه عدد بتا۱۰۰بود بچه اش هم سالمه

اره عزیزم خوبه خداروشکرولی منم استرس گرفتم منم هفت روزه تاخیردارم بیبی چک ‌آزمایشم منفی بودالان شرایط شمارودیدم استرس گرفتم

۲۰۰ بارداری مثبت هست ۴۸ ساعت بعد تکرار کن باید دوبرابر بشه ک بارداری موفق باشه

بنظرم زیاد این سوالارو نپرس خودت استرسی میشی
خودت میدونی دیگ لقاحت دیر گرفته و خداروشکر بتات رفته بالا پس برو تخت نظر دکتر باش

اره دیر گرفته دیگه چیکار عدد داری مبارکه

اره عزیزم امکان داره بعضی وقتها لقا‌ دور تشکیل شده باشه به سلامتی باشه عزیزمم
ولی باز باید یک هفته دیگه بری ازمایش بدی که ببینی بالا رفته یانه

عزیزم۴۸ساعت بعدش تو همون ازمایشگاه ترجیحا همون ساعتی که ازمایش اول رو داده تکرار کنه عددش باید دوبرابر شده باشه یعنی این۲۰۰بشه۴۰۰این اکیه یعنی جنین داره رشد میکنه و احتمال خیلی زیاد خارج رحمی هم نیست
بتا کم باشه ممکنه لقاح دیر انجام شده باشه

سلام عزیزم شما هم زیر شکمتون درد میگیره ؟
چون هفته مون مثل همه گفتم ازتون بپرسم 🦋

۴۸ساعت بعد تکرار کن

لقاح دور گرفتع اره

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد✨ مامان کنجد✨ هفته پانزدهم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان Mehrsa 🩷🎀👸🏻 مامان Mehrsa 🩷🎀👸🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد
مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی
مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد ۳ ماهگی
مامان 🩷حلما خانوم🩷 مامان 🩷حلما خانوم🩷 هفته نوزدهم بارداری