خانوما این عدد بتا برا چن هفتس؟

تصویر
۱۱ پاسخ

ربطی ب دوقلو بودن نداره احتمالا لقاحت زود گرفته

ممکنه باشه ولی بتای من ۸۰۱۵بود تک قل بود
اگه امپول استفاده کنید ممکنه دوقلو باشه ولی ممکنه تک قل هم باشه بتای بالا دلیل قطعی برای چن قلویی نیست

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم

برای من ۳ روز تاخیر عددش ۳۲۰۰ بود

علائمت چی بود

چندروز تاخیری

چند روز تاخیر داری؟

چندروز تاخیری

از رو عدد بتا فک نکنم معلوم باشه از سونو میفهمن

ماشالااا خیلی زیاده احتمالا دو قلوئه

دوقلو نیست احیانا؟؟😀

سوال های مرتبط

ماهلین۱۳۱۲ ماهلین۱۳۱۲ قصد بارداری
مامان نلین🎀✨ مامان نلین🎀✨ ۵ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری