۶ پاسخ

من دو روز تاخیر۲۱۵بود گفت خوبه بعدش دیگ ندادم

خوبه عزیزم بالا میره

دلشوره گرفتم ۲۰۴ کمه ینی؟

تا به ۲۰۰۰نرسیده برا سونو ساک و اینا نرو❤️

خب لقاحت دیر بوده دیگ
مبارک

البته بعد دوروز تاخیر بیبی چکم کمرنگ بود

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته نوزدهم بارداری
مامان Mehrsa 🩷🎀👸🏻 مامان Mehrsa 🩷🎀👸🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته دهم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
منتظر فندق🌰 منتظر فندق🌰 قصد بارداری
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری