۱۳ پاسخ

زهرا جان من و شما خیلی علائم مون مثل همه.من چند روز بعد شما وقت ان تی دارم.رفتی واسه ان تی زودی بیا جوابشو بزار اینجا ماهم خیالمون راحت بشه

منم همینطورم علائمم فقط حالت تهوع بود متوسط رو به بالا الان تقریبا ندارم فقط بعداز نماز صبح از حالت تهوع زیااااد از خواب می پرم ولی کل روز تقریبا ندارم

اوایل بارداریم از طرف خانواده شوهرم 5نفر همزمان خبر بارداریمونو دادیم بعد بچه 3تاشون قبل اینکه من برم ان تی سقط شد. خواهر شوهرم و یکی دیگه پوچ بودن کورتاژ کردن اون یکی هم نمیدونم چی شد سقط شد😐
بعد شما فکر کن من چقدر استرس گرفته بودم تا برم ان تی بگه بچه من سالمه یا نه . الهی شکرفسقلیم اینقد شیطونی میکرد نمیزاشت دکتر سونو انجام بده 😅😅

زهرا جون نترس ماشالله بچه ات خوبه صبور که اذیتت نمیکنه خیلیا بی علائم بارداریشون بارداری راحتی دارن شمام جز اون دسته از ادمای هیچ نگران نباش استرس سمه برات

منم هفته ۱۱بارداریم و هیچ علائمی ندارم فقط گاهی سینه هام درد می گیرن

نه عزیزم نگران نبااااااش

لابد نی نی پسره😁

ببين منم دقيقا مثل توام،ولى خب چى بگن بهمون؟استرس بدن و بگن واى چقد بد ك علائم ندارى خوبه؟من ب اين فكر ميكنم ك كلا از اول همينطورى بودم و خداروشكر قلبشم تشكيل شد آروم ميشم ميگم حتما واكنش بدن من ب باردار بودن همينه ك هست

عزیزممم نگرانیتو رو درک میکنم ولی باور کن علائم هبچکس مثل اون یکی نیست منم از اولش هیچ علائمی نداشتم تا الان هم ندارم الهی شکر نینم هم سالمه .
اینقد علايم نداشتم 15روز بعد از تاخیر تست زدم اینم اینقد اطرافیان گفتن که تست زدم به خودم بود تا الانم نمیزدم ببینم باردارم یا نه😂😂

علائم میادو میره..اصلا نگران نباش

گلم به خدا توکل کن
کی رفتی سونو گرافی؟
بعد بیشتر خانم ها سر بارداری خیلی اذییت میشن حالت تهو شدید، ویه سری ها هیچ علائمی ندارن ، شاید شما از دست دوم هستید

از اول داشتی علائم رو زیاد؟

نه نگران نباش ۷۵ درصد علایم دارن

سوال های مرتبط

مامان دخترام❣️❣️ مامان دخترام❣️❣️ هفته بیست‌ودوم بارداری