کیا اصلا علایم بارداری ندارن؟ خیلی میترسم نکنه رشد نکرده؟

۳ پاسخ

منم هیچ ندارم😑فقط خیلی کم اشتهاشدم همین

من اصلا ندارم از اول

عزیزم استرس نداشته منم همینطور بودم گاهی اوقات حس میکردم اصلا حامله نیستم😄

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیان💓 مامان لیان💓 ۱ ماهگی