کمکککک لطفااااااا

تصویر
۱۵ پاسخ

با این اوضاع گرونی دوطبقه بدون آسانسور بهتر مستاجریه

والا طبقه دوم اینقد چیز وحشتناکی نیست
ما ۷ ساله ساکنیم طبقه دوم
اینقد که بقیه گفتن اذیت نیسیم

من نه چون از اول تمام خونه ها اسانسور داشته پله واقعا برام سخته مخصوا ادم بچه داشته باشه کلی وسیله همیشه همراه ادم

اصلا و ابدا

بچه داری بدون اسانسور سخته میتونی بخری اجاره بدی با پول اجاره بری جای دیگه

کدوم محله؟ اول این بگو

من باشم طبقه دوم بدون پله نمیخرم بعد که هی با بجه بخوای بالا پایین کنی میفهمی چقد سخته و کمر درد و زانو درد و یوقت میخوای کالسکه ببری چرخ ببری سخته خیلی بازم طبقه اول باشه ی چیزی بیشتر بگرد پیدا میکنی

بنظرم اگه خوبه و به دلته خوبه بردارید بهتر مستاجریه

من بله چند ساله که منم همین مدل خونه رو خریدم

اصلا و ابدا
واقعا پا داغون میشد

اصلا خونه بدون اسانسور نگیر اونم با بچه .متراژ پایین تر بگیر ولی با اسانسور .طبقه دوم باز خوبه من طبقه چهارمم با ی بدبختی با بچه و وسایل میرمو میام .

نه اصلا چون واقعا خیلی سخته
ی مسافرت میخوای بری ی خرید میخوای بکنی برای همه چی با پله سخت میشه شاید اول سختیاش ب چشم نیاد ولی ب مرور میفهمی ک چقدر سخته مخصوصا برای خرید

طبقه دوم که هستی چند تا پله میخوره ؟

منم نه بدون آسانسور سخته واقعا یه زمانی چهار سال طبقه3بدون پله زندگی کردم بچه بغل پله بالا پایین میکردم مشکلی نبود ولی بعد ده سال آثارش الان معلوم شده زانو و کمرم داغونه مثل پیرزنها 70ساله

من نه عزیزم
شمال شهر با آسانسور ترجیح میدم

مقالات مرتبط