۵ پاسخ

من اکثرا آزمایش های خودمون و شهسان رو اریترون انجام دادم خیلی راضی بودم

میلاد بردم راضی بودیم

ببر یه جا نزدیک محل سکونتت

من تاحالا دوبار دخترمو بردم آزمایشگاه بیمارستان صدوقی،خیلی سریع و خوش برخورد ازش نمونه گرفتن

مگه همه باید یک سالگی چکاپ برن؟

سوال های مرتبط