من اکثرا آزمایش های خودمون و شهسان رو اریترون انجام دادم خیلی راضی بودم
میلاد بردم راضی بودیم
ببر یه جا نزدیک محل سکونتت
من تاحالا دوبار دخترمو بردم آزمایشگاه بیمارستان صدوقی،خیلی سریع و خوش برخورد ازش نمونه گرفتن
مگه همه باید یک سالگی چکاپ برن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.