خانما برا نوزاد ۳۱خرداد حنا میزارن یا ۱ تیر

۵ پاسخ

یعنی چی

تابستون حنا میزارن که اسحال استفراغ نگیره زیاد گرمش نشه

حنا چرا؟؟؟

چرا حنا باید بزاری منظورت قاسم عروسی اگر باشه هشتم محرم

چرا باید حنا گذاشت ؟

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد مامان جوجوممد ۱۰ ماهگی