مامانا طبیعیه ساق پای پسرم اینجوریه؟چرا؟

تصویر
۸ پاسخ

طبیعیه پای دخترم هم اینجوریه چون لاغرن

مال دخترم همینجوریه حالت کمانی هس

خب عزیزم بخاطر اینه ساق پاهاشون هنوز اونقدر گوشت نداره واسه همه بچه ها اینطوری دیده میشه

واسه تمام بچه ها همینطور هست

پای بچه اول حالت خمیدس دیگه. بعدا که راه میفته درست میشه

کاملا نرمال

برا من ایجور گفتم ببرم دکتر

تصویر

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۱۳ ماهگی
مامان سلن مامان سلن ۳ ماهگی
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۸ ماهگی