من ک عمرا همین یکی بسمه
هن بخاطر گرونی
هم بخاطر اذیتایی ک تو بچه دار شدم بچهای الان واقعا اذیت کردناشون بیشتر قدیما مگن مام بچه داشتیم ولی واقعا قدیم انقد اذیت نبود چون بچه رو مینداخت بیرون تا شب ی چوب میدادن دستش بازی مکرد الان چی تا سر کوجه بری ی بستنی ی کیک میش ۴۰۰ تومن واقعا ما دیگ نمکشیم این ی ظلم اگ بیاری هم ب اون بچه هم ب خودت
من جوابشو میدونم ۵۰درصد دختر۵۰درصد پسر😂😂حالا جوابتو گرفتی کنجکاوی بیخودی نکن😂عاقل باش
من خیلی فکر میکنم ولی شوهرم میگه نه😂😂😂
دو تا داری و میگی یاخدا من همین یدونه دارم میگم دیگ من غلط بکنم
منم مثل تو کرم رفته بود توی وجودم بچه ی سومی رو آوردم الان بدبخت ترینم تنهایی دارم همه ی سختی هارو تحمل میکنم شوهرمم فقط میره کارو میادخونه کاربه هیچی نداره ازمن میشنوی اینکارو نکن همین دوتارو بزرگ کن خودت توی آسایش باشی
وایییی دختررررر...
من دوتا دارم دومی ۴ ماهشه...
هفته پیش دو روز لک شدم و تمام از استرس دیشب تست زدم مثل چی از ترس داشتم سکته میکردم....
با اینکه کشته مرده دخترم ولیییییی عمرا حتی بهش فکر کنم...
انقد که دهنمو سرویس کردن😬😵💫
دوتا داری تو فکر سومی هستی تازه ما یکی داریم به دومی به زور فکر میکنیم😐😐😐بسم الله
خدا همین یکیمو برام حفظ کنه ..دیگه نمیخام...اگرمممم روزی خاستم ..۶ .۷ ساله دیگه
دوتا داری تازه کرم درونت میگی سومی رو بیار🤯🤯🤯🤯
من یدونه دارم گاهی دلم میخاد گاهی میگم همین یکی ولی تنهایی سخته هم برا مادر هم برا بچه
من بهش فکر نکردم و بچه سوم خودش اومد
مگه بجه اينده نميخواد مگه رفاه و اسايش نميخواد كه فكر بجه دوم و سوم باشيم
نمیخاد کنجکاوی کنی😂این گرون تموم میشه
دوتا داری بفکر بعدی ؟؟؟چندتا خونه دارید آینده دارن بچها ؟پس انداز ؟؟؟در آینده میتونی چجوری ساپورتشون کنی ؟؟؟ااان حقوق عالی دارید چون سه تا بچه حداقل هزینه ماهانه بالای پنجاه تا شصت میخوان
من به دومی فکر میکنم فقط که دخترم تو دنیا تنها نباشه که همونم باز به نتیجه نمیرسم
وای اصلا بهش فک تمیکنمهمینم رد دادمماشاالله خیلی بچم شیطوته و پرحرف😂 و اینکا از لحاظ نالی هم سخته بنطرمخیلی بهش فک کنتصمیم خیلی بزرگیه
من که دومی باردارم خر تو گل گیر کردم
از آوردن همین یکی پشیمون نیستم
نادمم نادم 😂😂
بعد اونم باید بدونی بچه ی چهارم جنسیتش چیه یا نه؟😁
به هیچ وجه خدا اون روزو نیاره
من کبسمه همین یکی
سر کنجکاوی ؟؟
بستگی به خودت داره میتونی اقدام کن اگه کاملا شرایط مالی و روحی خوبی داری
😐😐😐😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.