۸ پاسخ

تو این گرونی ادم اصلا نمیتونه از پس یکیش بر بیاد ک ب دومی هم فکر بکنه

هیچ اتفاق خاصی نمی یفته...بچه دوم‌نیاز به توان و روحیه داره وقتی باید بیاری که بتونی من در خودم واقعا نمی بینم...عروسک نیست برای دلخوشی اولی بیارم

منم خیلی سختمه ولی خب هم خودم دوست ندارم بچه تک باشه هم دخترم عاشق نی نی کوچولوهاست الانم فقط با یه عروسک که مثل نوزاده بازی میکنه لالایی میکنه شیشه شیر میده بهش خیلی یچه دوسته گناه داره تنها باشه وقتی شلوغیو دوست داره

بخدا من به همین یه دونه کلی میرسم ،اینو بخر اونو بخر ،ولی بازم احساس میکنم کم میزارم
دیگه واقعا دوتا بشن چی میخاد بشه.
بقول مامان نیک یه بچه با یه مادر سالم بهتره تا دوتا بچه با یه مادر روانی 😀

من دلم نمیاد تنها باشه
اما از طرفی هم سخته

منم واقعا مردد هستم و واقعا برام سخته یکی دیگه ، بخصوص از لحاظ روانی خیلی تحملم کم شده، دیگه دوتا باشن چی میشه، از یه طرفم میترسم بعدا تنها باشه بچه ولی بعد میگم یه بچه با یه مادر سالم بهتره تا دوتا بچه با یه مادر روانی 😂

منم اوایل همینو میگفتم اما الان بعد 16سال 4تا دارم

سلام العلیکم

سوال های مرتبط