۱ پاسخ

من رفتم البته من سزارین با دکتر دیگه ایی بودم چون واسه طبیعی خیلی خوبن دکترای سرارینشون جوون و کم تجربن.
ورزش و رژیم و روان شناس کلاس مامان اولی و ایناشو رفتم.
من بهمن زاییمان کردم قیمتایی که میگم برای پارساله
پکیج ورزش و رژیم و کلاس حضوری و ماساژ و ماما همراه و… میشد حدود ۱۰۰ تومن
میتونی هر کدومو خواستی برداری من کاملشو گفتم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 👶 🍼 مامان هدیه خدا 👶 🍼 هفته بیست‌ونهم بارداری