من رفتم البته من سزارین با دکتر دیگه ایی بودم چون واسه طبیعی خیلی خوبن دکترای سرارینشون جوون و کم تجربن.
ورزش و رژیم و روان شناس کلاس مامان اولی و ایناشو رفتم.
من بهمن زاییمان کردم قیمتایی که میگم برای پارساله
پکیج ورزش و رژیم و کلاس حضوری و ماساژ و ماما همراه و… میشد حدود ۱۰۰ تومن
میتونی هر کدومو خواستی برداری من کاملشو گفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.