۹ پاسخ

برو فلوشیپ بکن دیگه

برو شیراز کلینک نازایی تهرانم هست

فریده انصاری
من چند نفر رو میشناسم که بعد از چند سال نازایی پیش ایشون رفتن و باردار شدن
حتی دوقلو هم اوردن

من خودم حسن جعفریان میرم و خیلی راضیم و دوستامم پیشش رفتن. زهرا زارع هم میگن خیلی خوبه

خانوم دکتر متین عطاران تحت نظرشونم بعد چند سال ناباروری الان شکر خدا ب لطف خدا و ایشون باردارم

خانم دکتر زهرا زارع عالی هستن من بعد از چند سال نازایی جایی ایشون باردار شدم .♥

محبوبه رستمی

من میرم پیش دکتر عزت شبانی

الهه صالحی

سوال های مرتبط