۸ پاسخ

باز صد رحمت به ببلاک
اپتامیل که قشنگ نصفس 😐

هههههییییی😕😕😕😕😕😕😕همه چیز وحشتناک شده

نان هم خیلی نصفه این ک خوبه

چند شده جدیدا؟

منم تازه گرفتم اصلا یک سومش خالی

اره خیلی کم میریزن جدیدا🤦‍♀️

اره واقعا س..گ نخوره اینا بخورن😐🫡

اره خیلی کمش کردن هر دفعه هم بدتر میکنن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙💙 مامان دوقلوها💙💙 ۱۱ ماهگی