باز صد رحمت به ببلاک
اپتامیل که قشنگ نصفس 😐
هههههییییی😕😕😕😕😕😕😕همه چیز وحشتناک شده
نان هم خیلی نصفه این ک خوبه
چند شده جدیدا؟
منم تازه گرفتم اصلا یک سومش خالی
اره خیلی کم میریزن جدیدا🤦♀️
اره واقعا س..گ نخوره اینا بخورن😐🫡
اره خیلی کمش کردن هر دفعه هم بدتر میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.