۳ پاسخ

من اینجوری با اوزیل و پودر اکتی اید باردار شدم دخترمو

من با قرص کلومفبن 50 باامپول hcg رفتم سونو گفت دوتا فولیکول 20.23داری بنظرم داروهای خوبیه اگر اسپرم همسرت خوبه. باردار میشی

دکترت کیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته پنجم بارداری