آخ دیدی بهت گفتم ،خون تو لوله ی فالوپ هست ...بازم الهی شکر که به موقع فهمیدی شرایط بدتر نشد .... آروم باش عزیز دلم
عزیزم متاسفم...
من چندین بار گفتم برو سونو بده دلم نمیومد بگم ممکنه چنین چیزی باشه..
حقداری ناراحت باشی درکت میکنم
اما به حکمته خدا فکر کن..انشاالله دامنت خیلی زود سبز میشه
کاملا درکت میکنم
منم یه سقط داشتم دفعه بعدی خارج از رحمی بود
خدای ماهم بزرگه
انشاالله به برداشتن لوله نرسه کارت
خداکمکت کنه انشالله
عزیزززززم .عب نداره همین که زود فهمیدی خوبه .انشالله ماه بعد حتما برو عکس رنگی
ای وای 😣😣خداروشکر زودتر فهمیدی
ن حتما برو بیمارستان تخت نظر دکتر
خدایی نکرده لولت مشکل پیدا نکنه
نخوای تو خونه سقط کنی
چ بد خدا کمکت کنه
وای عزیزم چقدر ناراحت شدم🥹
خدا بزرگه نگران نباش
منم خارج از رحمیم فعلا بستری نشدم هنوز
انشالله بارداری بعدی بچتو سالم بغل کنی
میگم تو خارج رحمی بتا بالا میره یا پایین؟
علائمت چی بود درد یا لکه بینی
آمپول متروسکات میزننن تموم میشه منم ۴ماه پیش این اتفاق افتاد نگران نباش عزیزم🥺
اگه بتات خودش پایین میاد جراحی نکنیا منم تجربه دارم.بتا خودش پایین اومد و به خونریزی افتادم
منو به زور میخواستن بستری کنن و جراحی کنن
بتات چنده الان؟
عزیزم 🥺مال من پوچ بود درک میکنم چه حس بدی داری انشالله این روز ها هم میگذره خدا یک بچه سالم بهت میده که اینروزاتو فراموش کنی 🤲🏻
ایشا الله بعدی😢زیر نظر چ دکتری هستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.