من خارج رحمی بود..درد شدید ی طرفه زیر شکم و لکه های قهوه ای...بتامم مرتب میرفت بالا قلبش تشکیل شده بود برا همین جراحی شدم...ان شالله که شما خارج رحمی نباشه
من داشتم علایم خاصی نداشت فقط رشد بتا کم بود
من نداشتم ولی علائمش درد شدید شکم همراه با لکه بینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.