۳ پاسخ

من خارج رحمی بود..درد شدید ی طرفه زیر شکم و لکه های قهوه ای...بتامم مرتب می‌رفت بالا قلبش تشکیل شده بود برا همین جراحی شدم...ان شالله که شما خارج رحمی نباشه

من داشتم علایم خاصی نداشت فقط رشد بتا کم بود

من نداشتم ولی علائمش درد شدید شکم همراه با لکه بینی

سوال های مرتبط