حاملگی خارج رحمی چه علائمی داره؟؟؟

۱۰ پاسخ

تب و لرز . درد یک طرفه سمت تخمدانذها. درد بین دو کتف

بستگی داره
من لوله ام پاره شدم متوجه شدم
شونه درد شدید
معده درد تهوع بیش از حد چشام سیاهی می‌رفت
خونریزی
هیچ سرم اینا اثر نداشت
من دوروزه خون ریزی داخلی داشتم
رفتم سونو فوری فرستاد بیمارستان در عرض یک ساعت منو اماده کردن اتاق عمل
اونجا هی میگفتن اگه دیر می‌رسیدی تموم کرده بودی

سونوگرافی واژینال کی باید انجام بدن؟؟
من اصلا معلوم‌نیس باردار باشم یانه
ولی ازبس این مدت بابت خارج رحم خوندم ترسیده شدم

فقط باید بری سونو واژینال

چند وقت بودی ؟

دفع شد؟؟

مشکلی درتخمک واسپرم باشه

دردمیکردماه قبل سقط خودبخودی شد

برامن بودسمت چپم دردمیکنه

علائمش بدن بطورطبیعی پس میزنه روب سقط

سوال های مرتبط

مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته یازدهم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد