برای طول سرویکس شکمی پایین تره یا واژینال ؟؟

۱۳ پاسخ

شکمی بیشتر نشون میده

خصوصی رفتم۱۶ شد

من سزکلاژم😐😁ن دردسر داشت برام ن سختی تازع اشم جفتم فوندال شده رفته اون بالا بالاها غذامم میپزم بچه داریمم میکنم باماشین هم شوهرم میبره دورم میده

کلا دوسه تا فرقشه زیاد تفاوت ندارن اگه سونوگراف خیلی ماهر باشه همون شکمی هم دقیق اندازه میگیره

برو سرکلاژ کن اگ استرس داری

واژینال دقیق تره

من شکمی ۲۹بودم واژینال ۲۷😕

اگه اشتباه نکنم سونو شکمی چون دقیق نیست همیشه کمتر میگه که آدم پیگیر باشه واژینال دقیق تره و بیشتر

واژینال دقیق تر

شکمی زیاد نشون میده

واژینال همیشه پایین تره
چون دقیقتره

واژینال دقیق تره. شکمی حدودیه

سوال من هم هست؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خداوند مامان معجزه خداوند هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته چهاردهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری