مامانا طول سرویکس رو چطوری اندازه میگیرن ؟ واژینال یا شکمی ؟

۵ پاسخ

هر دوتاش انجام میدن
واژینال دقیق تره
اگه شکمی مثلا ۳۸ بود تو ۳۵ حسابش کن

به من گفته واژینال انجام بدم

واژینال یه چند میل بیشتر از شکمیه

برا من که شکمی بود

واژینال دقیق تره

سوال های مرتبط

مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری