۵ پاسخ

سونو داخلی
من انجام دادم
بنظرم اگ تو ان تی مشکوکی انجام بده ولی اگر شکمیت نرمال بود
آنومالی برو داخلی هم انجام بده

توی ان و انومالی معمولا شکمی هست جز اینکه جداگانه درخاست بدی واژینال باشه

واژینال دقیق تر میگه بهت

سونو شکمی و واژینال

هم سونو شکمی هم واڗینال

سوال های مرتبط

مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه🩷🍓 مامان معجزه🩷🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری