۶ پاسخ

فکر کنم برای جهش رشدیه پسر منم از چند روز قبل واکسن شروع کرد الان دوسه روزه بهتر شده

آره از دندونشه اگ خیلی بی قراره یکی دوقطره استا بزن ب انگشتت بمال ب لثه ش ماساژ بده

دختر منم سه روزه تب داره و بی‌قراره

دختر منم‌همینطور شده دیگه روانی شدم نمیدونم چیکارش کنم😪😔

همین که از کنارش میرم بیشتر جیغ و گریه

خیلی گرمه خواهر این روزا همه بچه ها اینطورن

سوال های مرتبط