۴ پاسخ

منم امروز رفتم سونو وزن و ۳۳هفته و ۲روز هستم همین وزن نی نی شما رو داشت.۲کیلو و ۵۰ گرم☺😊

عالیه

فک کنم خوبه نرماله
چون من ۳۱هفته و ۱ روز ک رفتم ۱۷۳۳بود

وزنش خوبه و نرماله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری