۸ پاسخ

نه دیگه لازم نیست بری ماشاالله وزن بچه خوب بوده
اگه وزنش کم می‌بود باید دوباره میرفتی

از ۲۸ تا ۳۵ هفته سونو آخر هست ، حالا هر وقت که خودت بخوای توی این بازه میتونی انجام بدی،
اگر وزن نرمال باشه و سرش رو به پایین باشه، دیگه نیاز به سونو مجدد نداره، اگر سونو خدایی نکرده مشکل داشته باشه تکرار میشه

منم تو 31 رفتم گقت دیگه نیاز نیست خودم میخوام برم

چرا دیگه هفته آخر قبل اینکه بری برا زایمان بازم‌دکتر ع می‌فرسته برا سونو وزن ، برای اینکه نوع زایمانت مشخص شه ، اگه زیر 4 کیلو باشه میری برا طبیعی اگه 4 ب بالا باشی سزارین

منو ۳۰هفته فرستاد۱۵۰۰وزنش بود ۳۳هفته فرستاد ۲۱۰۰بود باز ۳۶هفته هم باید برم ک میشه دوشنبه

تو همین سونو وضعیت قرار گرفتن جنین مشخص میشه
اگه اندازه ها مثل وزن و دورسر و ... طبیعی باشه دیگه نیازی به سونو بعدی نداره

منم همون موقع ها تازه ۳۱هفته رفتم گف دیگه نمیخای اصلابرام ننوشت اون هفتم زایمانمه گف دیگه نیازنی. شمام اگ طبیعی هستی و باید پوزیشنشو ببینه ک هنوز زوده خوب سه چهارهفته هنوزوقت داره براچرخیدن هفته های اخرسونو میکنن

سلام عزیزم چون وزن بچه تا الان خوب بوده حتما تا آخر خوب وزن میگیره برا این گفته دیگه نرو چون تو خود بیمارستان باز اکو قلب و سنو میگیرن تا موقع زایمان و اینکه اون سنو آخر رو باید 36هفته تا 38هفته بری

سوال های مرتبط