۸ پاسخ

اره بزن
من روزی که باید پریود میشدم شبش زدم نشون داد چند روز بعدشم برای اطمینان آزمایش دادم

من ۱ روز بعد موعد زدم نشون داد

من باید جمعه میشدم ماه قبل امپول پروژسترون زدم این ماه گفتن باید منظم شه پریودیم ولی نشده میخاستم تست بزنم همه گفتن زوده حداقل ۱ هفته بصب

ب نظر من دو سه روز دیگ وایستا اگ تاخیرت بیشتر شد بزن

به نظرم من فعلا نزن تادو سه روز دیگه بگذره ایشالله یه تو دلی داری

لره بزن

برای بارداری ،حداقل باید سه چهار روز از موعدت گذشته باشه

اره گلم

سوال های مرتبط