۸ پاسخ

سمیرا جون عزیزم مگه شیر خودت کافی نیست؟
بچه ای که هم شیشه میخوره هم سینه در نهایت یکیشو ول میکنه حالا هر شیشه ای که بگیری

والا باز سری این بیبی لند از این خیلی بهتره اصلا اندازه نرمال ندارن که خیلی هم شیشه چرته شیشه کدره و اولا به دست می‌چسبه فقط پول اضافیه من از بیبی لند بیشتر راضیم

۲۶۰ من گرفتم۳ قطرست برای شیرخشکایar مناسبه
برای شیرر خشک معمولی بچه نمیتونه اون حجم از شیر که مک میزنرو قورت بده
یک قطره هم خیلی کم میاد

سمیییییرا اینقدر تاپیکاتو حذف نکن🤣
هر چی باز میکنم میبینم حذف کردی 🤦🏻‍♀️

بنظرم توکه شیشه بی بی لند طرح اونت خریدی فقط برو سیسمونی سرشیشه دوقطره مارک اونت بخر بزار روی همون شیشه بی بی لند بهش میخوره کمتر درمیاد هزینش.چون بی بی لندمشکلش برات اینه ک زیاد شیرمیاد برو سرشیشه اونت بگیر تموم شد رفت توکه کلاشیرخشک نمیدی برای کمکی میخوای.من خودم بی بی لند داشتم یک بار استفاده کردم همون روز اول دیدم اینجوریه رفتم پول دادم اونت خریدم حالا میبینم سرشیشه اونت میخوره بهش چون طرح اونت ساخته ولی جنس سرشیشه اون کیفیت اونت نداره.این تجربه من ک کلی هزینه کردم حالا انتخاب باخودت دوست داشتی کامل بگیر

برای کمکی ۱۲۵ کافیه ولی اگر کلا شیرخشکیه ۲۶۰ بگیر

برای زیر شش ماه ۱۲۵ میل با سری دو قطره مناسبه. اگر سایز بزرگ رو بگیری باید سر شیشه دو قطره هم جدا بگیری بندازی روش چون سایز بزرگش سریشون سه قطره و چهار قطره هست و خیلی شیر ازش میاد مناسب زیر شش ماه نیست.‌

اگه کمکی شیرخشک میدی ۱۲۵ کافیه بنظرم.بزرگتزش برای کسیه که کلا شیر خشکیه بازم مونده چقدر خودت شیر میدی

سوال های مرتبط