لیدی میل هم رو یکی جواب میده رو یکی جواب نمیده
ب نظرم لیدی نخوری هم تا زایمانت ۳ الی ۳/۵ میشه
بیشتر سعی کن پروتیین کباب بخوری .تخم مرغ.شیرموز.
من خوردم سه هفته از ۱۸۰۰ ۱۹۰۰ به ۲۶۰۰ رسید
دوپیمانه لیدی میل وانیلی رو میریختم توی اب جوش ولرم شده
ابو میذاشتم تو لیوان ولرم شه دوپیمانه رو اضاف میکردم لیوان زیاد بزرگ نه ها
۵ دقه هم میزنم یهو سر میکشم چون طعمش مضخرفه
لیدی میل هم نخوری میشه
لیدی میل هیچ تاثیری نداره
الان چند وزنش؟
چند کیلوعه مگه الان؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.