پودر فایده نداره تا میتونی حلیم کباب پسته بخور
من تو ۳۵ هفته و ۵ روز ۲۳۷۵ بود 🥲🥲🥲
بستنی بخور زیاد کله پاچه بعد به پهلو چپ بخواب هرچی ک خوردی وزن بچه رو زیاد کنه نه خودتو
میرسه به وزنی ک باید برسه این دکترا و بهداشت چیزی نمیفهمن
من همه اینارو تو هفته اخر خوردم ولی بچم بند ناف پاره کرده بود چند روز تغذیه نداشته اصن به دنیا امد ۲۸۰۰بود نه دکتر نه سونو گرافی ک رفتم متوجه پارگی بند ناف نشده بودن
پسر من ۳۴ هفته ۲۲۰۰ بود ۳۸ هفته دنیا اومد ۲۹۰۰
نگران نباش مزن میگیره
برا منم 32هفته و دو روز 1900بود دکتر گفت خوبه دیگه قراره چقدر باشن بعضی دکترا هم عادت دارن هی انرژی منفی بدن به آدم بیخیال
مال من ۳۴ هفته ۲۵۰۰ بود الان تو ۳۸ هفته دیروز رفتم گفت ۳۲۰۰
من ۱ قوطی پودر لیدی میل خوردم فایده ای نداشت ۳۶ هفته وزن رو گفت ۲۸۰۰ ولی ۳۹ هفته زایمان کردم ۲۸۰۰ بود
من دخترم تو ۳۹هفته و۶ روز دنیا اومد۲۷۰۰بود
لازم نیست که حتما چاق و چله باشه که😂😂
انشاالله دنیا که اومد بهش رسیدگی میکنیم تپلی میشه
تو زایمانم اذیت نمیشی
اگ زایمونت طبیعیه باید خوشحالم باشی
نمیدونی بچه درشت چ دردسریه
لبو بخور ماههای اخرت خیلی خوبه .خرما .شیر هم تاثیر داره .مغزیات بخور.من خودم اینا رو زیاد میخوردم
زیتون و کره بادوم زمینی .قرص امگا
آجیل .آبگوشت و حلیم بخور خوبه
خیلی هم کم وزن نیس
پس نی نی من که ۱۷۰۰ چی بگم😐💔
انشالله به وزن معقولی برسه نی نی هر دومون
طبیعی یا سز؟
خدا کنه سلامت باشین هم شما هم نی نی با هر وزنی باشه خیلی زود بعد به دنیا امدن وزن میگیرن و مشکلی نیست ..
سلام عزیزم میگم توی ۲۸هفته هم رفتی سونو وزن ؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.