۶ پاسخ

سلام چیبندگی عصبتون. خوب شد چ داروی خوردی

خودش کم کم میره

با اجازه دوست عزیزم
آتلیه آنلاین نازیلا
بدون کوچکترین تغییر چهره بالاترین کیفیت قابل چاپ همراه نمونه کار
با کمترین هزینه ۳۰ هزار تومان
عکس های تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی . نوروز . مناسبت ها . یلدایی .وو‌..
برای ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا پیام دهید
۰۹۰۲۰۳۴۷۳۴۰
لینک کانال rubika.ir/nazlimasi

دختر من اولین بار 4 ماهگی نیم غلت زد در همون حد موند تا یک هفته هست کاملا غلت میزنه. یکم باهاش بازی کن ولی استرس نه داشته باش نه بچه رو اذیت کن
به وقتش همه کاراشو میکنه

ب مرور زمان یاد می گیره عجله نکن

5ماهگی خودش یادمیگیره وسینه خیز م میره بهش کاری نداشته باش

سوال های مرتبط