خانوما بعد سنو انومالی غربالگری دوم ۱۸هفته کی رفتید سنو

۶ پاسخ

دکتر من تو ۲۲ هفته دوباره آنومالی انجام داد

۲۶ هفته و پنج روز برام نوشته هنوز نرفتم میشه بیست تیر

۲۷ هفته

۲۹ هفته و پنج روز رفتم

بعدش ی آزمایش گلوکز هس ۲۴ هفته و یه سونوی رشد ۲۸ هفته

هنوز نرفتم😂🫩

سوال های مرتبط

مامان محیااا مامان محیااا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کارن 🥹 مامان کارن 🥹 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیلین وتودلی❤️ مامان آیلین وتودلی❤️ هفته بیستم بارداری
مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی