بعد از سنو آنومالی دیگه کی باید بریم سنو ؟؟

۷ پاسخ

امن ک ۱۱ شهریور رفتم سونو انومالی دوباره ۱۲ مهر سونو نوشت دکتر گفت هرماه یه سونو باید بدم

ب من گفتن ۲۹ هفته برای وزن برم

دیگ ماه های آخر فقط یه سنو داری

هر وقت که دکترت بخواد

خود گهواره نشون داده کی بری

سه ماهه اخر

فک کنم حدود ۲۶ هفته برا وزن باشه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی