زایمان کردی ؟؟
انشاالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم برای ماهم دعا کن
ان شالله بسلامتی زایمان کنی ،سالم و صحیح تو بغلت بگیریش😘😘😘
بسلامتی زایمان کنی عزیزم
عزیزم انشالله به سلامتی زایمان کنی🤲
اخی خوش به حالت ایشالله به سلامتی زایمان کنی
انشالله بسلامتی و راحتی فارق شی
انشاءالله بسلامتی گل دخترت رو بغل بگیری
بسلامتی عزیزم منم کیسه آبم پاره شد رفتم برای زایمان و زایمان راحتی داشتم امیدوارم توم همینطور باشی
ایشالا ب سلامتی . برا ماهم دعاکن
عزیزم انشالله به سلامتی و راحتی زایمان میکنی.... برا ماهم دعا کن زود زایمان کنیم راحت شیم
عزیزه دلم ایشالله به سلامتی بقل بگیریش
برای مام دعا کن❤️
اگه پاره شه معلوم شه مدفوع کرده یاخیلی وقته پاره شده بچه افتاده باشه توخشکی زیادسزارین میکنن وگرنه که همه روپاره میکنن براطبیعی دیگه
مال دوستم پاره شده بود سزارین کردن
ربط نداره؟
بسلامتی زایمان کنی عزیزم تو میتونی
عزیزم ایشالا بسلامتی بغل بگیریش
ان شاا...بسلامتی زایمان میکنی😊😊
بسلامت انشاالله زایمان کنی کیسه اب پاره شه سزارین میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.