سلام خانما چرا شیر سینه راستم کمتر از چپه

۲ پاسخ

دقیقا برا منم همینههههه
نمیدونم چرااا

حتما چپ بیشتر میخوره واسه همون بیشتر تولید میکنه😅

سوال های مرتبط