تو دوران پریودی سردرد هم میشین
دلیلش چیه 😓

۴ پاسخ

دقیقا منم موقع پریودیام سردرد بدی میگیرم نمیدونم دلیلش چیه

من همیشه خدا سردرد میشم و با نسکافه یا شیاف اوکی میشم
نمیدونم چرا دوران پریود این شکلی میشم

کم خونی داری؟

من میگرن دارم دوره ی پریودی خیلی حالم بد میشه تا ۳ روز
فکر میکنم کمبود آهن و منیزیوم باشه

سوال های مرتبط

مامان 🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️ ۱ سالگی