دقیقا منم موقع پریودیام سردرد بدی میگیرم نمیدونم دلیلش چیه
من همیشه خدا سردرد میشم و با نسکافه یا شیاف اوکی میشم
نمیدونم چرا دوران پریود این شکلی میشم
کم خونی داری؟
من میگرن دارم دوره ی پریودی خیلی حالم بد میشه تا ۳ روز
فکر میکنم کمبود آهن و منیزیوم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.