۴ پاسخ

دختر من هیچ علاعمی نداره خدار شکر ولی فقط تبش هم ۳۷و۵ هست بنظر شما همون رزوعلاس هست خدایا خودت مراقب این بچه های بی زبون باش🤧

عزیزم درکت میکنم الهی زود زود خوب بشه و سالم باشه

عزیزم من اتلیه انلاین دارم خواستی بگو برات درست کنم

چه علائمی داشت عزیزم ؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی