چه طوری شیر از بچتون گرفتین سخته که ؟

۱۰ پاسخ

تو میخوای راحت بگیری ازاین خبرا نیست عزیزم فقط تلاش وکوشش

من ۳روز گرفتم چسب برق زدم بهش شبا نق میزنه
سعی کن جایی ببریش شلوغ باشه

من میخام از شیر بگیرم ولی موندم چجوری شب روز وابسته هس یکسره شیرمو میخاد لب ب غذا نمیزنه شبا سر دوساعت بیدار میشه شیر میخاد

من تدریجی و یکساعت یکساعت کم کردم تا رسیدم به اخرش و دیگه بهش ندادم الان روز دومه اره خیلی سخته هم برا بچه هم برای مادر

با روش ۴ در ۴
سه هفته طول کشید

سختتتت واقعا🤒🤒

قطره تلخکاز داروخونه بگیر راحت گرفته میشه

تلخک.

تلخک زدم
برا شیر بهونه نکرد
ولی تا یکماه خیلی رفتاراش عجیب شده بود

من دارم از شیشه میگیرم انقد سخته ک ی دور زاییدم

سوال های مرتبط