سلام دوستان
جنسیت تو ۱۴ هفته مشخص میشه برم سونو؟؟

۶ پاسخ

عزیزم شما که ۱۸ هفته قراره آنومالی بری، صبر کن همون موقع دقیق میگن بهت

اره عزیزم سونو معتبر و باتجربه بری نشون میده به من تو ۱۲ هفته نشون داد

ولی آنومالی دقیق

به نوع قرار گرفتن بچه ربط داره مال من از 16 به بعد تازه احتمال دادن اصلا انتی چیزی هم اشاره نکرد از جنسیت

اره عزیزم ولی شماکه صبرکردی بمون ۱۵ ۱۶ هفته برو

احتمال میدن تو 18 هفته مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓مامان مامان توت فرنگی 🍓مامان هفته بیست‌وهشتم بارداری