پارت4

پوشک رفلکس کولیک ختنه

تصویر
۴ پاسخ

کاش توضیح نمی‌دادی گلم
درسته بدن با بدن فرق داره
اما استرس جایی نمیرع همش تصورش میاد جلوی آدم مخصوصا ماهایی ک مامان اولی هستیم تجربه نداریم
هروزمون با استرس میگذره
تجربه های تلخ شما باعث بدتر شدن حال ما کابوس شبامون میشه
از طرفی هم آدم مادر ک‌میشع از همون اول بارداری تا آخرین روز مادر بودن
درد سختی رنج‌ می‌کشه

برای همین میگم سزارین بهترین گزینست طبیعی یعنی خود مرگو تجربه کنی

چقد اذیت شدی
من سه تا زایمان داشتم اصلا اینجور چیزی نبود

سزارین خوبه والا

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی