۷ پاسخ

😐😐😐😐دکتر که نمیاد اصل کاریو کوتاه کنه فقط اون پوست اضافه رو برمیداره

خوبه بنظرم نرماله

ن واسه پسر من قد نخود مونده براش😂😂

خیلی اذیت شد؟

مباااذک همینجوری هستش

🙈🙈🙈🤣🤣🤣🤣

پوست و برداشته عزیزم.طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی