خانوما جواب آزمایش قند کسی سر در میاره ؟

تصویر
۵ پاسخ

خوبه عزیزم

خوبه عزیزم

قندتون فک کنم 82 و خوبه چون رنج طبیعی آزمایشگاه شما تا 115

خوبه مشکل نداره.قند و تیروئید و کم‌خونی؛اوکی هست

آزمایش من مثه شما بود دکتر گفت قندت خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد