سلام خوبین بچه ها...از آزمایش قند کسی سر در میاره؟؟

تصویر
۳ پاسخ

عالیه آزت عزیزم خداروشکرش جای نکرانی نیستش🫶

خوبه قند ناشتا ۷۸

عزیزم خوبه آزمایشت.

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان 🌸🩷 مامان نیهان 🌸🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری