کمککک
کودک رفلاکس شیرخشک

تصویر
۲ پاسخ

پاشویه کن یه پارچه بردارباآب ولرم ویکم گلاب خیس کن بمال روشکمش زیربغل وکمرش زیرپاش هم پیازحلقه کن بزار،مرتب تبشوچک کن بالانره اگه خیلی اذیت بودشیاف بزاربراش

تبشو بگیر الکی استامینوفن نده ۳۷/۵ به بالا تبه

سوال های مرتبط

مامان 🎀مارال جونم🎀 مامان 🎀مارال جونم🎀 ۱۱ ماهگی